مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش :

بهبود وضعیت اردوگاه های دانش آموزی استان نیازمند یک حرکت جهادی است

زنجان (پانا) - دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس با حضور آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، حقیقی استاندار زنجان، رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و سایر اعضای شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بهبود وضعیت اردوگاه های دانش آموزی استان نیازمند یک حرکت جهادی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنحان، ابراهیم رفیعی در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: در جلسه قبل مصوباتی از جمله تدوین سند اجرایی سواد آموزی به منظور ریشه‌کنی بی‌سوادی داشتیم و اکثر دستگاه‌ها خوب همکاری داشته‌اند.
رفیعی گفت: از ابتدای سال ۹۸ در شورای آموزش و پرورش موضوع استیفای حقوق آموزش و پرورش و جلب مشارکت دستگاه‌ها در فعالیت این سازمان در دستور کار قرار گرفت که بحمدالله توفیق بسیار خوبی حاصل شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اردوگاه‌های تربیتی دانش‌آموزی استان زنجان، بیان کرد: بخشی از موضوع تربیت که همواره مورد تاکید است در اماکنی نظیر اردوگاه های دانش آموزی و کانون های فرهنگی و تربیتی اتفاق می افتد که متاسفانه تنها یک اردوگاه دانش‌‌آموزی در استان زنجان فعال بوده، یک اردوگاه نیمه فعال و دو اردوگاه نیز نیمه کاره مانده و عملا کارکرد لازم را ندارد که باید در این زمینه جهادی حرکت کنیم.

رفیعی با اشاره به اینکه زنجان در بین استان‌های مجاور در زمینه اردوگاه‌های دانش‌آموزی فقیر است، ادامه داد: سرانه اردوگاهی زنجان برای دانش‌آموزان ۲۳ سانتیمتر است که از میانگین کشوری بسیار کمتر است، بنابراین باید به طور ویژه به این مسئله پرداخته شدهو چالش ها مرتفع شود.

وی در پایان از عزم مسئولین و اعضا شورا برای مرتفع کردن چالش های آموزش و پرورش استان قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار