مجتمع تجاری هزار متری در نور وقف شد

ساری (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از وقف شش‌دانگ مجتمع تجاری عروس دریا در رستمرود  شهرستان نور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع تجاری هزار متری در نور وقف شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی گفت: واقف خیراندیش حاج محمد چراغی شش‌دانگ مجتمع تجاری "عروس دریا" را به مساحت هزار و 313 مترمربع وقف کرد.

او با بیان اینکه این موقوفه شامل واحدهای تجاری، رستوران، تالار و پارکینگ در پنج طبقه است، افزود: ارزش این مجتمع تجاری 50 میلیارد تومان ارزیابی شده است که یکی از ارزشمندترین موقوفات کشور به‌شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این موقوفه با نیت‌های متناسب با نیازهای روز جامعه است، تصریح کرد: واقف خیراندیش این مجتمع تجاری را برای کمک به ایتام، ترویج فرهنک قرآنی، امور فرهنگی، کمک به نیازمندان و مستمندان و هزینه مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان وقف کرده است.

حیدری با بیان اینکه واقف خیراندیش برای این موقوفه متولی درنظر گرفته است، خاطرنشان کرد: وقف بخشی از دارایی‌ها و اموال برای نیازمندان اقدام نیک و خداپسندانه‌ای است که امیدواریم این سنت حسنه بیشتر از گذشته مورد توجه خیران و نیک‌اندیشان جامعه قرار گیرد.

او با بیان اینکه سال گذشته 90 وقف جدید با نیت‌های مذهبی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در مازندران ثبت شد، گفت: طی سال جاری 6 وقف جدید در استان ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار