رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر:

ثبت نام پیش دبستانی ها شروع شد

بوشهر(پانا) - رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع ثبت نام پیش دبستانی ها همزمان با کلاس اولی ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام پیش دبستانی ها شروع شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، شهرام ستوده در بازدید ار مراکز پیش دبستانی بندر بوشهر با بیان اینکه گذراندن دوره پیش ‌دبستانی به عنوان یکی از دوره‌‌های تحصیلی رسمی، بسیار مهم و ضروری است، اظهار کرد: خانواده‌ها برای رشد بیشتر فرزندان خود، لازم است حتما آنان را در مدارس و پیش دبستانی‌های دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش، ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی 5 و 6 ساله (دو سال قبل از دبستان) هم‌زمان با کلاس اولی‌ها انجام می شود.

ستوده مراجعه اولیاء به مدرسه و ثبت‌نام اولیه را شرط انجام سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی دانست و از خانواده‌ها خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی با بیان اینکه در سال تحصیلی 99-98 در پیش دبستانی 1 (پنج ساله) یکهزار و 873 نفر نوآموز و در پیش دبستانی 2( شش ساله ها) شانزده هزار و 201 نوآموز مشغول به تحصیل بوده اند، خاطرنشان کرد: همچنین 213 نوآموز در پیش دبستانی های دولتی و چهارهزار و 193 نفر در پیش دبستانی های روستایی آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار