رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آزمون کتبی انتخاب وانتصاب مدیران 26 خرداد برگزار می شود

تهران (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ،آزمون کتبی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس درسال 1400-1399 بصورت آنلاین و با استفاده از تلفن همراه در مورخ 26 خرداد ماه برگزارمی گردد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آزمون کتبی انتخاب وانتصاب  مدیران 26 خرداد برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ، فرامرز تاجیک ، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشهره به اینکه آزمون انتخاب و انتصاب مدیران که بازه زمانی 9 تا 11 صبح برگزار می شود گفت: داوطلبان از طریق تلفن همراهی که اعلام کرده اند، وارد سایت ltms.medu.ir شده و روی آیکون انتخاب و انتصاب مدیران کلیک کرده و پس از ورود نام کاربری و رمز خود(که همان کد پرسنلی و رمز ltms می باشد) وارد آزمون می شوندو مدت زمان آزمون کتبی 70 دقیقه می باشد.

او با تاکید بر اهمیت آزمون در انتخاب مدیران جدید اظهار داشت : منابع آزمون انتخاب و انتصاب مدیران در سال 99 شامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،آیین نامه اجرایی مدارس ،دستورالعمل مالی مدارس،برنامه درس ملی ،رنامه تعالی مدیریت ،برنامه تدبیر و قانون رسیدگی به تخلفات اداری است.

این مقام مسئول در ادامه گفت :در شهرستانهای استان تهران این رقابت بین 1205 داوطلب برای تصدی پست مدیریت 427 مدرسه انجام خواهدگرفت.

تاجیک در پایان تصریح کرد: داوطلبانی که سال گذشته در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران شرکت داشته اند و آزمون را با موفقیت گذرانده باشند چنانچه مطابق با بخشنامه امسال از شرایط لازم برخوردار باشند نیازی به شرکت مجدد در آزمون ندارند و مجموع امتیازات ثبت شده آنان با امتیاز داوطلبان سال جدید مقایسه می‌شود و در فرایند انتصاب قرار خواهند گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار