معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

ثبت نام دانش آموزان ورودی متوسطه دوم نظری یازدهم تیر ماه آغاز می شود

کرمان(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان گفت ثبت نام دانش آموزان پایه دهم متوسطه نظری 11 تیرماه سال جاری در استان آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام دانش آموزان ورودی متوسطه دوم نظری یازدهم تیر ماه آغاز می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، سید محمد حبیب اللهی با اعلام این خبر گفت: حداکثر سن ثبت نام برای ورود به دوره دوم متوسطه 18 سال تمام است و برای ثبت نام در پایه دهم، متولدان81/07/01 و بعد از آن ملاک عمل خواهد بود.
وی افزود: حداکثر سن ادامه تحصیل دانش آموزان پسر، با رعایت قوانین و مقررات نظام وظیفه عمومی، 20 سال تمام و برای دانش آموزان دختر 22 سال تمام است.
حبیب اللهی تاکید کرد: در ثبت نام دانش آموزان رعایت تمامی مفاد و تبصره های فصول سوم و چهارم آیین نامه آموزشی دوره دوم متوسطه روزانه ضروری است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه احراز هویت دانش آموزان در شبکه شاد جزو الزامات ثبت نام است، گفت: مدیران محترم امکان احراز هویت دانش آموزان در شبکه شاد را قبل از ثبت نام فراهم کنند.
حبیب اللهی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پوشش تحصیلی در دوره دوم متوسطه نیز به عنوان مهم ترین شاخص عملکردی و اولویت دار حوزه معاونت متوسطه اشاره کرد و گفت: اهتمام در خصوص جذب دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل و نگهداشت تمامی دانش آموزان و همچنین برنامه ریزی برای ثبت نام همه دانش آموزان پایه نهم در دوره دوم متوسطه به ویژه دانش آموزان دختر روستایی ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار