در گفت‌وگو با پانا

ناصر شهنازی: المپیک هر چهار سال برگزار می‌شود اما والیبال ایران هر سال مربی عوض می‌کند

تا زمانی که کرونا باشد نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم

تهران (پانا) - مربی سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است تغییر مداوم سرمربی تیم ملی باعث می‌شود که تیم نتواند به نتیجه مطلوب برسد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ناصر شهنازی: المپیک هر چهار سال برگزار می‌شود اما والیبال ایران هر سال مربی عوض می‌کند

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضعیت والیبال ایران گفت: «وضعیت والیبال ایران تا انتخاب سرمربی جدید مشخص نیست و در حال حاضر تیم‌های سوپر لیگ کشور در حال قرارداد بستن هستند تا تیم را برای مسابقات شهریور آماده کنند.»

مربی سابق تیم ملی والیبال در واکنش به عدم انتخاب سرمربی تیم ملی و بحث انتخاب بین مربی ایرانی یا خراجی گفت: «خارجی یا ایرانی بودن سرمربی تیم ملی ملاک نیست، مهم کیفیت و هزینه کردن برای مربی بهتر است که همه این مسائل را باید آقای داورزنی در نظر بگیرند. در انتخاب مربی بسیار ضعیف هستیم و اسپانسری هم برای تیم ملی والیبال نداریم. این موضوع در حالی است که مسابقات و نتیجه‌ای هم نداریم، طبیعتاً اسپانسری هم سرمایه گزاری نمی‌کند.

وی ادامه داد: انتخاب هرچه زودتر سرمربی جدید تیم ملی تا زمانی که تیمی آماده نیست هزینه اضافی است و فایده‌ای ندارد، من مطمئنم تا زمانی که ویروس کرونا باشد نمی‌توانیم کار زیادی را پیش ببریم و حتی المپیک هم مشخص نیست برگزار شود. المپیک هر چهار سال برگزار می‌شود ولی سرمربی تیم هر ساله عوض می‌شود و همین مسئله کیفیت تیم را پایین می‌آ‌ورد.»

شهنازی درباره آوردن مربی درجه یک خارجی و هزینه کردن برای استخدام مربی‌های مطرح جهان گفت: «بحث ریالی که خرج می‌شود نیست، بحث بودجه‌ است که باید آقای داورزنی آن را در نظر بگیرد. قطعاً آوردن مربی درجه یک و ماندن مربی در چند سال متوالی نتیجه خوبی را به دنبال دارد. تیم ملی والیبال ایران آماده المپیک نیست و سرمربی ندارد، این در حالی است که تیم ملی والیبال لهستان برای المپیک به اردو رفته است و تیم را برای مسابقات آماده می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار