رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان:

مستندسازی فعالیت ها و برنامه ها، نقش موثری در بهبود عملکرد در حوزه های مالی و اداری دارد

کرمان(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مستند سازی فعالیت ها و برنامه ها، نقش موثری در بهبود عملکرد در حوزه های مالی و اداری دارد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مستندسازی فعالیت ها و برنامه ها، نقش موثری در بهبود عملکرد در حوزه های مالی و اداری دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حمیدرضا میرموسی در جلسه کمیته مدیریت عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان ضمن بیان سخنانی به بررسی وضعیت عملکرد آموزش و پرورش استان در شاخص های عمومی و اختصاصی پرداخت و افزود: آموزش و پرورش استان کرمان در سه سال های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ در شاخص های اختصاصی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی بر تدوین برنامه عملیاتی در سطوح مختلف آموزش و پرورش استان بر اساس فرصت ها و تهدیدها تاکید و خاطر نشان کرد: مستند سازی فعالیت ها و برنامه ها نقش موثری در بهبود عملکرد در حوزه های مالی و اداری دارد.
میر موسی بر برگزاری جلسات توجیهی برنامه ها و فعالیت های حوزه کاری ویژه کارشناسان حوزه های اداری تاکید کرد و گفت: توجه به زمان و تسریع در امر ارزیابی عملکرد ضرورتی انکار ناپذیر است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان تعهد نسبت به برنامه کاری و شفاف سازی را نیز ضروری دانست و بر استمرار تحلیل عملکرد در راستای شناسایی نقاط قوت و ضعف در حوزه های اداری تاکید کرد.
میرموسی برنامه محوری، تعهد به برنامه، مستندسازی و شفاف سازی را لازمه بهبود عملکرد مدیریت در حوزه های مالی و اداری دانست.
وی از ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی در سال ۹۸ خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار