علی رزاق پور از قزوین «دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور» شد

قزوین (پانا) - علی رزاق پور از دانشگاه علوم پزشکی قزوین «دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور» را به دست آورد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
علی رزاق پور از قزوین «دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور» شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر محمدمهدی امام جمعه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: علی رزاق پور، دانشجوی پرستاری مقطع کارشناسی این دانشگاه؛ عنوان «دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور» را کسب کرد.

وی گفت: این انتخاب، براساس بررسی مستندات ارائه شده در سه ماهه چهارم سال 98 در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انجام و رزاق پور با کسب 49.65 امتیاز به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته در سطح کشور معرفی شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای این دانشجوی توانمند، افزود: وی 10 مقاله منتشر شده در مجلات معتبر بین‌المللی و هشت مقاله ارائه شده به صورت پوستر در کنگره‌ها و سمینارهای دانشجویی و کشوری دارد. وی ادامه داد که رزاق پور در اجرای هفت طرح تحقیقاتی نیز فعالیت داشته است که از این بین، در شش طرح، مجری و در یک طرح، همکار بوده است.

امام جمعه بیان کرد: رزاق پور به عنوان دبیر علمی، دبیر اجرایی و رابط بین دانشگاهی، در برگزاری همایش‌ها، کنگره‌ها و ژورنال کلاب‌ها مشارکت داشته و دبیری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پرستاری را در سال 98 عهده‌دار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار