افتتاح و بهسازی ۳۳ پروژه ورزشی در دولت دوازدهم در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل از افتتاح و بهسازی ۳۳ پروژه ورزشی در دوران دولت تدبیر و امیددر این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بهسازی ۳۳ پروژه ورزشی در دولت دوازدهم در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی در ارتباط با طرح های افتتاح و بهسازی شده در دوران دولت تدبیر و امید گفت: ۳۳ پروژه ورزشی در سراسر استان در دوران دولت تدبیر و امید افتتاح و بهسازی شده است.

او افزود: در آغاز دولت تدبیر و امید یعنی سال ۹۱، ۱۰ پروژه ورزشی افتتاح شد که از این تعداد ،۵ پروژه سالن روستای فخرآباد، سالن روستای ارجق، سالن روستای نصیرآباد، سالن روستای جبارلو و پناهگاه سبلان مجموعا با بیش از 4 هزار متر مربع فضا در شهرستان مشگین شهر و خوابگاه ورزشکاران با ۸۵۵ مترمربع مساحت در شهرستان گرمی افتتاح شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در همان سال در شهرستان اردبیل، شاهد افتتاح سالن روستای ثمرین، زمین روباز مجموعه ورزشی برزگر به متراژ 3123 متر مربع و در شهرستان خلخال نیز شاهد افتتاح سالن روستای شال و سالن روستای لرد به متراژ 2785 متر مربع بودیم.

انوشیروانی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲، ۵ پروژه مختلف ورزشی به بهره برداری رسید که شامل استخر جعفرآباد در بیله سوار، سالن تکله در پارس آباد، سالن برندق در خلخال، سالن ۱۷ شهریور در گرمی و سالن کوثر علیا در شهرستان کوثر بود که با این بهره‌برداری‌ها جمعا بیش از ۶6۰۰ متر مربع فضای ورزشی به سرانه ورزشی استان افزوده شد.

او با اشاره به پروژه های افتتاح شده در سال ۱۳۹۳ بیان کرد: در این سال شاهد افتتاح ۲ طرح بودیم، یکی جایگاه تماشاگران در شهرستان پارس آباد با ۲۲۳ متر مربع مساحت و دیگری سالن شهرک کوثر اردبیل با ۱۶۲۳ متر مربع مساحت که آماده ارائه خدمات به ورزشکاران شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: در طول سال های ۹۴ و ۹۵ پروژه سالن نقدی مشگین شهر، استخر سرپوشیده پارس آباد و هیئت پزشکی ورزشی اردبیل با بیش از ۲۸۰۰ مترمربع مساحت افتتاح شدند.

انوشیروانی ادامه داد: سالن ورزشی سرپوشیده نوشهر و سالن ورزشی سرپوشیده مرنی نمین ۲ طرحی بودند که در سال ۹۶ به همت مسئولین کشوری و استانی افتتاح شدند.

او اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ سال پر کاری برای پروژه های ورزشی استان بود بطوریکه خانه کشتی سرعین، سالن ورزشی نوشهر، سالن آراللو اردبیل، سالن دیزج گرمی، سالن سنگ آباد کوثر در این سال به بهره برداری رسید که علاوه بر این پروژه ها استخر شهید رجایی اردبیل و سالن ورزشی شام اسبی نیز از طریق ماده ۲۷ و جمعا با بیش از ۸ هزار مترمربع مساحت بهسازی و افتتاح شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: سال گذشته نیز پروژه بازسازی سالن های ۱۲ بهمن اردبیل، خوابگاه و سالن شهری پارس آباد و سالن شهدا این شهرستان از طریق ماده ۲۷ انجام گرفت.

انوشیروانی در پایان گفت: امید است روز به روز شاهد رونق پروژه های ورزشی در سراسر استان مخصوصا در مناطق محروم باشیم و روزی فرا برسد که هیچ فردی بخاطر نبود امکانات ورزشی از ورزش و سلامتی دور نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار