۴ پیست اسکی در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - چهار پیست اسکی جدید با هدف توسعه ورزش و گردشگری زمستانی در نقاط مختلف استان اردبیل تا سال آینده راه اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۴ پیست اسکی در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون پیست اسکی زمستانی آلوارس سرعین فعال است گفت: تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبار ۴ پیست اسکی دیگر تا سال آینده در استان به بهره برداری برسند.

او توسعه ورزش و صنعت گردشگری را از اهداف راه اندازی این پیست‌ها عنوان کرد و افزود: ۳ پیست اسکی زمستانی و یک پیست اسکی روی چمن در اردبیل در حال اجرا هستند که پیست اسکی زمستانی سرعین و شابیل مشکین شهر هرکدام در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارند و تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبار و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و استانداری اردبیل تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری کامل برسند.

سرپرست ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه طراحی پیست اسکی خلخال نیز به اتمام رسید بیان کرد: همچنین پیست اسکی روی چمن فندقلو هم که سالانه میزبان اردوی تیم ملی می‌شود در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری کامل رسیده و دراختیار جامعه ورزش قرار می‌گیرد.

برادران بااشاره به مسیر پیست اسکی آلوارس نیز گفت: مسیر رفت و برگشت این پیست جهت بازسازی به عنایت‌های استانداری اردبیل و راه و ترابری نیاز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار