بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل به همراه رئیس اداره فرهنگی هنری اردوئی و فضا های پرورشی از اردوگاه مقدس اردبیلی بازدید بعمل آوردند.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی

به گزارش پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل،سید غلامحسن خلیلی موسوی ضمن بازدید از روند فعالیت های فرهنگی و تربیتی اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی، ارائه خدمات به فرهنگیان و دانش آموزان و مجموع اقدامات انجام یافته را مورد ارزیابی قرار داد.

اودراین بازدید با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: پر کردن مطلوب اوقات فراغت دانش آموزان یکی از راه های موثر جهت کاهش آسیب های اجتماعی می باشد که در این زمینه خواستار تولید محتوای آموزشی و تربیتی و بارگزاری آن در شبکه آموزشی دانش آموزی«شاد» با توجه به وضعیت فعلی که یکی از اولویت های اساسی معاونت پرورشی و فرهنگی می باشد، شدند.

بهزاد ناقل، مسئول اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضا های پرورشی نیز ضمن تاکید بر ایجاد فضای امن و با نشاط در اردوگاه، فراهم نمودن زمینه کار، تلاش و مهارت آموزی در اردوهای دانش آموزی را منوط به برنامه های اردوگاه دانسته و بر کیفی سازی فعالیت های اردویی در اردوگاه مقدس اردبیلی تاکید نمود.

در ادامه بازدید عطایی، مسئول اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی از مجموع اقدامات و فعالیت های اردوگاه گزارشی ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار