مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

آموزش و پرورش مهمترین دستگاه اجرایی کشور و نهادی آینده ساز است

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت آموزش و پرورش مهمترین دستگاه اجرایی کشور و نهادی آینده ساز است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مهمترین دستگاه اجرایی کشور و نهادی آینده ساز است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در نشست کمیته مدیریت عملکرد آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: برنامه محوری لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی و افزایش بهره وری و کارآمدی در نظام تعلیم و تربیت است.
وی به کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان در جشنواره شهید رجایی اشاره و اظهار کرد: این موفقیت و هر دستاوردی در آموزش و پرورش نتیجه تعامل، همدلی و نهادینه کردن مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر روابط انسانی است.
اسکندری نسب ارزیابی عملکرد افراد در حوزه های اداری را ضروری دانست و تصریح کرد: ارزیابی عملکرد در شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه کاری موثر است و موجب ارتقای کیفیت و کارآمدی عملکرد می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که تمامی آمال و آرزوهای آموزش و پرورش در مدرسه محقق می شود بر ارزیابی مستمر عملکرد مدارس در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.
اسکندری نسب در بخش دیگری از سخنان خود به فداکاری و جهاد آموزش معلمان در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش با استفاده از بسترهای مختلف آموزشی تهدید ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کرد.
وی به راه اندازی شبکه شاد، شبکه اختصاصی آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: شبکه شاد بستر مهم آموزشی است که برای همیشه تاریخ در آموزش و پرورش کشور ماندگار خواهد بود.
اسکندری نسب بر برنامه ریزی در حوزه های ستادی و مدارس در راستای رسیدن به شاخص های عمومی و اختصاصی تاکید کرد و افزود: مستند سازی فعالیت و برنامه های انجام شده ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تحقق این مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار