تصادف خودروی وزیر اقتصاد در راه مجلس

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره علت تاخیر وزیر اقتصاد در صحن علنی گفت تاخیر وزیر برای حضور در صحن علنی به دلیل تصادف جزئی ماشین ایشان بوده است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تصادف خودروی وزیر اقتصاد در راه مجلس

به گزارش خانه ملت، علی خضریان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای با استناد به ماده 22 گفت: «این ماده درخصوص وظایف و اختیارات هیات رئیسه و حفظ شأن و منزلت، اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان است؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار بود ساعت 8 صبح در صحن مجلس حاضر باشد، اما نزدیک به 250 نماینده مجلس بیش از نیم ساعت منتظر حضور ایشان بودند، یعنی 125 ساعت کاری. آیا این مجلس به اندازه اینکه در زمان مناسب به پرواز برسد، ارزشمند نیست و جایگاه و شأن آن نباید حفظ شود؟ پیشنهاد من به هیات رئیسه این است که وزیر بازگردند و در زمان دیگری به مجلس بیایند تا متوجه شوند در زمان مقرر و قانونی در مجلس حضور پیدا کنند.»

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: «اینکه وزرا باید سر وقت در مجلس حضور یابند، بحث درستی است، اما مطلع شدیم که خودروی وزیر در مسیر تصادف جزئی داشته که چند دقیقه با تاخیر حضور یافته و جلسه هم سر وقت برگزار شد. هر وزیر یا مسئولی که به مجلس دعوت می‌شود باید در زمان مناسب و سر وقت حضور داشته باشد و عذر وزیر اقتصاد موجه است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار