آموزش و پرورش محور رشد و توسعه یک جامعه به شمار می رود

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با همراهی اعضای شورای معاونان در دیدار با نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، بخشی از فعالیت ها، چشم اندازها، مشکلات حاکم در این نهاد را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش محور رشد و توسعه یک جامعه به شمار می رود

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد، گفت: بحث فرهنگ، موضوعی عمیق است، بنده افتخار دارم که رشد یافته در خانواده آموزش و پرورش هستم و با فضای دانش آموزی و معلمی و همچنین مشکلات و معضلات این نهاد فرهنگی از نزدیک آشنایی دارم.

احسان ارکانی افزود: آموزش و پرورش محور توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است، گر چه توجه زیادی به آن نمی شود اما آموزش سرمایه گذاری پایه ای به شمار می رود که خروجی خود را ممکن است سالها بعد نشان دهد و اگر کشوری به آموزش و پرورش به عنوان هزینه کرد نگاه کند با مشکلات مواجه خواهد شد. ما آموزش و پرورش را یک سرمایه گذاری ارزشمند می دانیم که عمده شخصیت انسان ها در این بخش شکل می گیرد.

وی ادامه داد: قسمتی از مشکلات موجود مربوط به کمبودهای ریالی و بودجه است، ولی قسمتی از آن به مدیریت حاکم در سیستم و سیاست های اجرایی بر می گردد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تیم مدیریتی آموزش و پرورش باید با شناسایی دقیق مشکلات موجود، ارائه راهکارهای پیشنهادی و قوانینی که می تواند به حل آنها کمک کند، یاریگر ما در جهت بهبود اوضاع این سیستم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار