مازندران در پایان هفته رو به خنکی می‌رود

ساری (پانا) - تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که در روزهای پیش رو هوای استان خنک‌تر می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مازندران در پایان هفته رو به خنکی می‌رود

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران به پانا گفت: «طبق تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناـی انتظار داریم که در روز چهارشنبه 14 خرداد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابر در ارتفاعات و غرب استان، شاهد رگبار پراکنده و رعد و برق باشیم.

به گفته او در روز پنج‏شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت که در اواخر روز با افزایش ابر و وزش باد گاهی نسبتاً شدید همراه خواهد بود.

اسدی در حالی که برای روز جمعه شانزدهم خرداد آسمان نیمه‌ابری را پیش‌بینی کرد از کاهش نسبی دما خبر داد که از بعدازظهر با افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد همراه می‌شود.

طبق اعلام او در روز ‏شنبه با آسمان نیمه ابری تا ابری، همچنان کاهش دما را خواهیم داشت که بویژه در ساعات بعدازظهر و شب همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران روزهای یک‏شنبه و دوشنبه 18 و 19 خرداد را ابری و خنک همراه با بارش پراکنده ووزش باد اعلام کرد که از اواخر دوشنبه با کاهش ناپایداری و ابر همراه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار