با همکاری اداره آموزش و پرورش و دفترصدا و سیمای شهرستان فیروزکوه صورت گرفت:

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی فعالیت های پرورشی

فیروزکوه(پانا)- با همکاری اداره آموزش و پرورش و صدا و سیمای شهرستان فیروزکوه، همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی فعالیت‌های پرورشی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مجازی فعالیت های پرورشی

محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره و همچنین همکاران دفتر صدا و سیما شهرستان، برگزاری این طرح ابتکاری را بسیار خوب و به موقع خواند و افزود: این طرح درست در زمان پیک ویروس کرونا طراحی و اجرایی شد و از مزیت‌های بسیار خوبی برخوردار بود، از جمله اینکه دانش‌آموزان در این زمان که در خانه به سر می‌بردند از سرگرمی برخوردار بودند و از جهاتی دیگر فرصت مناسبی برای استعدادیابی برای ما فراهم شد.

بنار افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره حدود 1200 اثر بود که از میان آن‌ها 60 اثر به رای مردمی در کانال رسمی صدا و سیما شهرستان راه یافت و در نهایت بر اساس میزان بازدید و کیفیت آثار، 14 نفر برگزیده شدند و از آنان تقدیر بعمل آمد.

فاطمه سیر معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در ادامه گفت: این طرح همزمان با شیوع ویروس کرونا و به‌منظور ادامه فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شد و دانش‌آموزان در رشته‌های قرآنی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، رباتیک و تشکلات سازمان دانش‌آموزی با هم به رقابت پرداختند. همکاران ما در تلاش هستند تا از هر ظرفیتی برای ادامه روند آموزش و پرورش استفاده کنند تا این امر مهم در کشور بر زمین نماند.

گفتنی است گزارش تصویری این مراسم امروز از طریق شبکه 5 راس ساعت 18:30 پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار