مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

رسالت ما در زمان ویروس کرونا فرهنگ سازی برای پیشگیری از همه گیری ویروس است

فیروزکوه(پانا) - نخستین جلسه عمومی مدیران با حضور مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رسالت ما در زمان ویروس کرونا فرهنگ سازی برای پیشگیری از همه گیری ویروس است

محمدرضا بنار، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در این جلسه اذعان کرد: وقفه طولانی مدتی در برگزاری این جلسه ماهانه به‌وجود آمده‌است که علت آن ویروس منحوس کرونا است. در این زمان رسالت آموزش بسیار مهم است؛ ما در کنار کار درمان نیاز به فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از همه‌گیری این ویروس داریم و اگر از این موضوع مهم غافل شویم به رسالت فعلی خود دست پیدا نمی‌کنیم.

بنار ضمن قدردانی از زحمات همکاران آموزشی و معلمان گرانقدر خاطرنشان کرد: شرایط به گونه ای رقم خورد که مجبور به استفاده از فضای مجازی شدیم، حضور 90 درصدی معلمان و کادر اجرایی در شبکه دانش آموزی شاد و فضای مجازی برای آموزش دانش‌آموزان به خصوص در دوره ابتدایی، نشان از وظیفه‌شناسی این قشر زحمتکش دارد و به جرات می‌توان گفت معلمان لحظه‌ای از وظیفه خود غافل نشدند.

مدیر آموزش و پرورش در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم تاکید کرد: پیش از این بخشنامه، تمهیدات لازم برای رعایت بهداشت در برگزاری امتحانات به حضورتان ارسال شده، در حال حاضر مهم‌ترین مسئله سلامت دانش‌آموزان است سپس امتحانات آنان، بنابراین در این زمینه هیچگونه کوتاهی قابل پذیرش نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار