حضور پر شور دانش آموزان منطقه چهار در مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار از حضور پر شور و با نشاط دانش آموزان در سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور پر شور دانش آموزان منطقه چهار در مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شهر تهران از بیست و هشتم اردیبهشت ماه 99 به صورت مجازی در حال برگزاری است.

گلشن در گفتگو با پانا گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی و بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: نظر به انتشار سریع این ویروس خطرناک، برگزاری مسابقات مطابق سنوات گذشته و به صورت حضوری مقدور و امکان پذیر نبود لذا با تمهید و حسن تدبیر مسوولان امر در معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بهره گیری از ظرفیت بالای فضای مجازی، بحمدلله این دوره از مسابقات در شرایطی امن و ایمن و به دور از استرس و اضطراب خانواده ها با کیفیتی مطلوب برگزار شد که این اقدام شایسته جای تقدیر دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار تهران با اشاره به فرمایش ها و توصیه های اکید مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت در فضای مجازی، تصریح کرد: بی تردید توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و قدرت پردازش داده ها و ضریب امنیت بالا در فضای مجازی غیر قابل انکار است و امروز باید از این فرصت به احسن وجه بهره کافی را ببریم و شاهد تحولی چشمگیر در رشد کمیت و کیفیت مسابقات دانش آموزی در این عرصه باشیم.

گلشن ادامه داد: با بسیج امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در مرحله منطقه، یادواره سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش با مشارکت بیش از سه هزار دانش آموز در دو روز متوالی در تاریخ هفدهم و هجدهم بهمن ماه در مدارس شاهد منطقه برگزار شد و اکنون به فضل الهی و با تلاش بی وقفه کارشناسان قرآن، عترت و نماز منطقه و هماهنگی های به عمل آمده تمامی دانش آموزان نماینده منطقه چهار با حضور پر شور و نشاط بر اساس شیوه نامه ارسالی در یازده رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، انشای نماز، اذان و هم خوانی و مدیحه سرایی در این دوره از مسابقات استانی در دو بخش پسران و دختران شرکت کردند و محتوای الکترونیکی خود را به کارشناسی قرآن، عترت و نماز منطقه ارسال کردند و پس از تفکیک و دسته بندی در پوشه های مجزا در بستر Ftp به اداره کل ارسال شد. گفتنی است این دوره از مسابقات با رشته حفظ ویژه که به صورت پرسش تلفنی در تاریخ سیزدهم خرداد ماه پایان خواهد یافت. در پایان توفیق همگان را از پیشگاه حضرت دوست خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار