مهمترین سرمایه های نیروی انسانی کشور در مدارس سمپاد تربیت می شوند

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار تهران، در جلسه ستاد مدارس استعدادهای درخشان، به نگاه حمایتی از مدارس سمپاد اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین سرمایه های نیروی انسانی کشور در مدارس سمپاد تربیت می شوند

به گزارش اداره آموزش و پرورش منطقه 4 تهران، جلسه ستاد سمپاد آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، مهری، رییس اداره سمپاد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیران مدارس علامه حلی با هدف هماهنگی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان، در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

لونی، ضمن تشکر از فعالیت‌هایی که در زمینه آموزش مجازی در مدارس سمپاد توسط مدیران و دبیران از آغازین روزهای تعطیلی صورت گرفته است افزود: مهمترین سرمایه های نیروی انسانی کشور در مدارس سمپاد تربیت می شوند و تمام تلاش ما در منطقه این است مطابق آنچه در سند تحول آموزش و پرورش آمده، انسان هایی خدوم به کشور تربیت کنیم.

وی گفت: نگاه ما به مدارس سمپاد نگاه حمایتی است و با این نگاه، طبق ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش مسیر را دنبال می کنیم.

در ادامه مهری، رییس اداره سمپاد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تاکید بر جایگاه مدارس سمپاد و لزوم توجه ویژه به لحاظ کیفیت آموزشی، تصریح کرد: برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی و استفاده از ظرفیت گروه های آموزشی در این مدارس و بهره مندی از امکانات نرم افزاری در جهت کیفیت بخشی آموزشی در رسیدن به این امر مهم است.

در حاشیه این نشست، مهری با مدیران مدارس سمپاد پیرامون هماهنگی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان به گفتگو پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار