دانش‌آموزان مازندرانی در 278 حوزه امتحان می‌دهند

ساری (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که 54 هزار و 375 دانش‌آموز پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری در 278 حوزه امتحانی، امتحانات نهایی را می‌گذرانند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مازندرانی در 278 حوزه امتحان می‌دهند

اسفندیار نظری به پانا گفت: «39 هزار و 375 دانش‌آموز پایه نهم و 25 هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم شامل 22 هزار و 300 نفر نظام جدید و دو هزار و 700 نظام قدیم در امتحانات خردادماه شرکت می‌کنند.»

به گفته نظری سال گذشته 170 حوزه محل برگزاری امتحانات بود که امسال برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به 278 حوزه افزایش یافت.

نظری همچنین تعداد حوزه‌های تصحیح را که سابق بر این 11 حوزه بوده، 13 حوزه اعلام کرد.

او گفت: «تمام امتحانات نهایی رأس ساعت 8 شروع می‌شود و دانش‌آموزان بلافاصله پس از ورود به حوزه بدون تجمع باید روی صندلی خود بنشینند و برگه‌های امتحان و پاسخنامه نیز روی زمین قرار نمی‌گیرد و به دست دانش‌آموز داده می‌شود.»

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران یادآوری کرد که ناظران بهداشت از حوزه‌ها بازدید می‌کنند تا مسائل بهداشتی و اجتماعی رعایت شده باشد.

نظری اعلام کرد که دانش‌آموزان پایه دوازدهم چنانچه نتوانند در امتحانی شرکت کنند، قادر خواهند بود مجددا در شهریور ماه امتحان دهند.

او تاریخ برگزاری برخی از آزمون‌های پیش رو را نیز اعلام کرد و گفت: «آزمون‌های استعدادهای درخشان در 19 تیرماه، آزمون مدارس نمونه دولتی در 20 تیرماه و المپیادها نیز از تاریخ 21 تیرماه به بعد و پیش از برگزاری کنکور سراسری برگزار می‌شود.»

نظری ضمن اشاره به برگزاری کنکور سراری در روزهای 30 و 31 تیرماه، گفت: «آموزش و پرورش مازندران در شهرهای کلاردشت، نوشهر، قائم‌شهر و نکا و منطقه بندپی شرقی مسئولیت برگزاری کنکور را به عهده دارد و در مابقی شهرها مسئولیت آن به عهده دانشگاه مازندران است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار