مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

امتحانات نهایی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد دستورالعمل‌های لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی به ۱۷ حوزه برگزاری امتحانات نهایی ابلاغ شده تا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری امتحانات رعایت شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نهایی با رعایت تمامی  پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه هیات همراه با حضور در آموزش و پرورش شهرستان قرچک با غلامرضا بختیاری این مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار و در خصوص آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان شهرستان قرچک و روند ساماندهی نیروها گفت‌و‌گو کرد.
طی این بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص آموزش فضای مجازی، نحوه عضویت دانش‌آموزان در سامانه شاد، برگزاری امتحانات نهایی و همچنین ساماندهی نیروهای انسانی گزارشی ارائه کرد.
بختیاری در این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکریم که به همت همکاران پرتلاشمان در آموزش و پرورش شهرستان قرچک با وجود ویروس منحوس کرونا که مدارس را تعطیل کرد، آموزش در فضای مجازی و سامانه شاد ادامه داشت تا اینکه به یاری خداوند سال تحصیلی جاری را به پایان برسانیم .
او ادامه داد: دستورالعمل‌های لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی به ۱۷ حوزه برگزاری امتحانات نهایی ابلاغ شده تا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری امتحانات رعایت شود. همچنین دانش‌آموزان پایه های هفتم، هشتم دوره متوسطه اول، دهم و یازدهم متوسطه دوم از طریق فضای مجازی امتحانات پایان سال خود را برگزار خواهند کرد.
بختیاری تاکید کرد: تمامی حوزه‌های امتحان نهایی هر روز قبل از برگزاری آزمون، ضدعفونی خواهد شد و تمام دانش‌آموزان با ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در جلسه امتحان حضور خواهند یافت.
مدیر آموزش و پرورش قرچک ادامه داد: ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تشکیل شده که این امر بعد ازبرگزاری امتحانات پایان سال آغاز خواهد شد، همچنین ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا انجام خواهدشد.
بختیاری خاطرنشان کرد: جلسه کمیته توسعه مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضا برگزار و اقدامات لازم در خصوص نحوه ساماندهی به معاونت‌ها ابلاغ شده تا به نحو احسن ساماندهی نیروها را تا پایان قبل از شروع سال جدید انجام دهند . همچنین تکریم ارباب رجوع و صیانت حقوق شهروندی اولویت بنده و همه همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک است که امیدوارم به نحو احسن به مرحله اجرا در آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار