نحوه پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد مشخص شد

یزد(پانا) - مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، از پیش ثبت نام دانش آموزان پایه اول در سال تحصیلی 1400-1399 به صورت الکترونیکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نحوه پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد مشخص شد

"سعید جعفری" بیان کرد: امسال آموزش و پرورش ناحیه یک، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت و آمدهای والدین و دانش آموزان به مدارس، پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس عادی دولتی را به صورت الکترونیکی تحت عنوان سامانه پند برگزار می کند.

وی گفت: والدین محترم می توانند جهت پیش ثبت نام فرزند خود به سایت pand.n1yazdedu.ir مراجعه و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

"جعفری" با تاکید بر این نکته که پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی از 6 خرداد 99 آغاز و تا 13خرداد 99 ادامه خواهد داشت، گفت: اولویت زمانی برای پیش نام نویسی وجود ندارد و نام نویسی پایانی دانش آموز پس از بررسی مدارک در آموزشگاه انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این که هدف آموزش و پرورش، سلامت معلمین و دانش آموزان است، بنابراین والدین محترم، پس از پایان پیش نام نویسی در سامانه از هرگونه مراجعه حضوری به آموزشگاه خودداری کنند و تا پایان زمان پیش نام نویسی، یعنی 13 خرداد صبر کنند و بعد از دریافت پیامک، به آموزشگاه مربوطه مراجعه کنند.

وی در خصوص ثبت نام اتباع خارجی در پایه اول ابتدایی گفت: آن ها باید مدارک شناسایی خود را به آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک تحویل داده و پس از گرفتن کد 11 رقمی دانش آموز، به سامانه مراجعه کنند و فرایند ثبت نام را انجام دهند.

وی با اشاره به این نکته که پیش ثبت نام کلیه دانش آموزان در مدارس عادی دولتی از طریق این سامانه انجام خواهد شد گفت: این فرایند شامل آموزشگاه های غیر دولتی، قرآنی و شاهد نخواهد بود.

"جعفری" در پایان افزود: والدین محترم توجه داشته باشند زمانی پیش ثبت نام دانش آموز قطعی خواهد بود که در مرحله آخر، فایل مربوط به پیش ثبت نام را دریافت کرده و آن را برای استفاده در مراحل بعدی ثبت نام، حفظ و نگهداری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار