برگزاری جلسه شورای پیش دبستانی منطقه چهار

تهران ( پانا ) -محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، در جلسه شورای پیش دبستان، توسعه کمی و کیفی مراکز پیش دبستان را هدف گذاری کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای پیش دبستانی منطقه چهار

جلسه شورای پیش دبستان منطقه چهار با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در دفتر ریاست منطقه برگزار شد.

لونی، با بیان شرایط اقتصادی کشور و اهمیت و ضرورت مدیریت هزینه ها در مراکز پیش دبستان گفت: با توجه به اقتصاد آسیب دیده خانواده ها باید هزینه ها را نسبت به سال گذشته کاهش دهیم و همواره به اهداف، محتوای آموزش مبتنی بر سند تحول و بر حسن اجرای برنامه ها نظارت کنیم.

به گزارش پانا، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای پیش دبستان اظهار کرد: در مقطع پیش دبستان هدف آموزش مستقیم نیست بلکه آموزش با نشاط و غیر مستقیم، بازی، یادگیری تحمل همدیگر و ایجاد تجربه زندگی مشترک و تعلیم مسائل کاربردی زندگی با رویکرد معارفی و مبتنی بر ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش برای نوآموزان و برگزاری جلسات مستمر با مربیان پیش دبستانی مطمح نظر است.

لونی گفت: هدف ما جذب حداکثری است و مطابق قانون، مزایده مراکز پیش دبستان تحت پوشش پس از بررسی و اعلام قیمت کارشناسی و لحاظ نصاب معاملات، شرایط حضور حداکثری متقاضیان با استعلام از مراجع ذیصلاح فراهم خواهد شد و بر این اساس توسعه کمی و کیفی مراکز پیش دبستان هدف گذاری و مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: نظر به سیاست های کلان ابلاغی شورای آموزش و پرورش، تمام مراکز پیش دبستان فعال در دارالقرآن ها، شهرداری ها، مساجد و اماکن فرهنگی، موظفند از آموزش و پرورش مجوز دریافت کنند و مراکز پیش دبستان غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

در ادامه فاطمه امیرآبادی، معاون آموزش ابتدایی از آماده سازی نمون برگ ثبت پیش دبستان از اواخر خرداد ماه 99 خبر داد و افزود: بنر هماهنگ تبلیغات مراکز، افزایش تعداد، کیفی سازی کتاب درسی پیش دبستان، جلسات آموزشی موسسان و مربیان بر اساس میزان ساعات تعیین شده و کیفیت بخشی بر کارگاه های آموزشی در بخش پیش دبستان پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار