گلشن: فعالیت های پرورشی مبنای تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان است

تهران ( پانا ) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار، فعالیت های پرورشی را محور اصلی رشد سایر ابعاد شخصیتی دانش آموزان قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
گلشن: فعالیت های پرورشی مبنای تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان است

گلشن در گفتگو با پانا، ضمن ادای احترام به روح ملکوتی امام راحل(ره) و شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، گفت: فعالیت خود را از سال 1368 به عنوان مربی تربیتی از آموزشگاه ابتدایی حر بن ریاحی آغاز و اذعان کرد در همه مقاطع تحصیلی این عنوان ارزشمند را در کارنامه دارد و افزود فعالیت های پرورشی محور اصلی رشد سایر ابعاد شخصیتی دانش آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار، با بیان آیه شریفه " و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه " تزکیه را بر تعلیم مقدم دانست و بر ضرورت امور تربیتی تاکید و تصریح کرد: فعالیت های پرورشی مبنای تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان است و چنانچه مربی بتواند نقش خود را شایسته ایفا نماید، دانش آموزان در مسائل علمی، اخلاقی، دینی و در همه ساحت ها رشد و نمو خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: تعلیم و تربیت اسلامی صرفا مختص معاونان و مربیان پرورشی نیست و این امر الهی بر عهده همه فرهنگیان معزز است. اگر در این زمینه همه عوامل نهایت سعی و تلاش خود را نمایند و به نکات مهمی که در اسلام تاکید شده مبادرت ورزند، تربیت اسلامی محقق خواهد شد.

وی در پایان هفته امور تربیتی را فرصتی دانست که باید از همه فعالان این عرصه تقدیر به عمل آید، بالاخص معاونان و مربیان پرورشی که طلایه دار امر مقدس امورتربیتی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار