معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اعلام نتایج استانی هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اعلام نتایج مرحله استانی هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج استانی هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان­های استان تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اعلام این خبر افزود: هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی در سال­های تحصیلی98-97 و 99-98 برگزار شد و همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی با توجه به شیوه نامه ابلاغی در جشنواره مذکور شرکت کردند.

هاشمی توسعه فضای رقابتی سازنده و ارتقای کیفیت خدمات ترتیبی بر اساس نظام معیار، تولید آثار و تدوین تجارب برتر تربیتی، فرهنگی و انتشار یافته­‌های پژوهشی، ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش‌آموزان، مستندسازی و دستیابی به اندوخته­‌های تجربی تمامی همکاران مدارس، مراکز پرورشی و ادارات و کاربست یافته­‌های برگرفته از تجارب برتر در مدارس و نظام تعلیم و تربیت را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط فعلی گفت: پس از بررسی آثار ارسالی در مناطق، تعداد 45 اثر برتر به دبیرخانه استانی رسید که از این تعداد، پس از داوری 7 اثر به دبیرخانه کشوری واقع در استان اردبیل ارسال شد، همچنین نحوه برگزاری مرحله کشوری جشنواره مذکور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار