معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبرداد:

شهرستان‌های تهران بین استان‌های برتر در تولید محتوای‌های پرورشی در شبکه شاد

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: به همت مدیران و مربیان کانون های فرهنگی تربیتی، شهرستان‌های تهران در تولید محتوای مجازی رشته‌های فرهنگی و هنری و فعالیت‌های اردویی جزء سه استان برتر کشور شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌های تهران بین استان‌های برتر در تولید محتوای‌های پرورشی در شبکه شاد

سید مجتبی هاشمی با اعلام خبر فوق گفت: طبق نظر داوران کارگروه بررسی محتوای مجازی معاونت پرورشی وزارت متبوع، 16 اثر از 16 استان کشور انتخاب و به معرض رأی بازدیدکنندگان شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) گذاشته شد که در نهایت تولیدات انجمن گردشگری کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان‌های تهران در ردیف 3 اثر برتر کشور قرار گرفت.

او در خصوص تولید محتوای مجازی گفت: پس از شیوع ویروس کووید19 و تعطیلی مدارس، کانون‌های فرهنگی تربیتی استان فعالیت خود را جهت تولید محتوای مجازی مورد نیاز در رشته‌های 22 گانه انجمن‌ها و کارگاه‌های مهارتی و برنامه میهمانی جوانه‌ها را آغاز نمودند که قسمتی از این تولیدات در شبکه شاد و قسمتی نیز در کانال ترنم مهر استان بارگذاری شده‌اند.

هاشمی در ادامه با توجه به استمرار شرایط موجود، اجرای مجازی برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان 99 را اجتناب‌ناپذیر دانست و تلاش تمامی دست‌اندرکاران درون و برون دستگاهی از جمله استانداری، فرمانداری، شهرداری و دهیاری، فنی و حرفه‌ای، ورزش و جوانان و... به خصوص همکاران اداری، مدیران، معاونین و مربیان مدارس و فضاهای پرورشی جهت رقم زدن تابستانی خوب با شعار " هرخانه یک پایگاه اوقات فراغت" و با اولویت مهارت‌آموزی را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار