معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

23 خرداد آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان

تهران(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد 23 خرداد آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در سامانه ثبت کتب درسی است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
23 خرداد آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل استان با اشاره به سامانه ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان گفت: به منظور تسریع فرایند ثبت‌نام کتب درسی اولیای دانش‌آموزان می‌توانند به شکل انفرادی نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند، در غیر این صورت مدیران مدارس باید به صورت گروهی دانش‌آموزان را در سامانه مربوط ثبت‌نام نمایند.

او با تاکید بر اینکه تحویل کتب درسی در مدرسه فقط از طریق سامانه ثبت سفارش کتب درسی امکان پذیر است، ادامه داد : بیست و سوم خرداد ماه آخرین مهلت ثبت کتب درسی دانش آموزان در سامانه است، چنانچه هنوز ثبت‌نام صورت نگرفته باید در فرصت باقیمانده صورت پذیرد و با توجه به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی دانش‌آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد انجام می‌شود، مدارس باید آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش‌آموزان را در سامانه سناد به روز رسانی و در اولین فرصت آنها را ثبت نام کنند.

بهارلو با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در جهت نگهداری و توزیع مطلوب کتب درسی صورت گرفته و ثبت سفارش کتب به صورت روزانه در سامانه مربوط رصد می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم در روزهای آتی با رسیدن به آمار نهایی کتب مورد نیاز استان بتوانیم پیش‌بینی‌های لازم در جهت تهیه و توزیع به موقع آن را انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: سامانه www.irtextbook.ir جهت ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان به صورت آنلاین اماده ارائه خدمات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار