معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

برگزاری نشست آموزشی اتاق اقتصاد در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و در راستای اجرایی نمودن بندهای ابلاغیه اقتصاد مقاومتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اقدام به برگزاری نشست آموزشی با عنوان زنگ اقتصاد نمود.

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست آموزشی اتاق اقتصاد در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تشریح برنامه های انجام شده در هفته اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی ،گفت : اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران طی ماه های گذشته نسبت به ایجاد اتاق فکری با عنوان اتاق اقتصادی و کارآفرینی سند تحول بنیادین اقدام نموده است که نتایج آن در آینده قابل تحلیل و بررسی خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به اهداف ایجاد این اتاق فکر اظهار کرد:یکی از ساحت های سند تحول بنیادین , ساحت اقتصادی و حرفه ای است که با توجه به اهمیت این موضوع خصوصا در شرایط کنونی کشور و نیاز به برنامه ریزی دقیق و علمی ما را بر آن داشت که با تکیه بر دانش و تخصص همکاران آموزش و پرورش این اتاق فکر را راه اندازی کنیم .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های توانمندسازی پرسنل آموزش و پرورش را با موضوع اقتصاد و کارآفرینی , از جمله برنامه های این اتاق دانست.

او افزود : در سند اقتصاد مقاومتی بند 21 ، تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن بویژه در محیط‌های علمی، آموزشی و رسانه‌ای و تبدیل آن به گفتمان فراگیر و رایج ملی ابلاغ شده که در همین راستا اتاق اقتصاد و کارافرینی و ستاد اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران نیز برنامه های آموزشی را پیش بینی نمود.

بهارلو با تاکید بر اینکه نخستین جلسه این اتاق اقتصادی امروز با عنوان " آموزش , اقتصاد , اشتغال " به صورت ویدئوکنفرانس برای کارشناسان این اداره برگزار شد، تصریح کرد:امیدواریم با اجرایی نمودن برنامه های اقتصادی در آموزش و پرورش بتوان علاوه بر پرورش نسلی فعال و پویادر عرصه کسب وکار امکان رضایتمندی همکاران آموزش وپرورش رانیز فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار