700 نیکوکار در مازندران حامی کودکان بی‌سرپرست هستند

ساری (پانا) - مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد 700 نیکوکار در استان حامی کودکان بی‌سرپرست هستند و ماهانه 240 میلیون تومان به این کودکان کمک می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
700 نیکوکار در مازندران حامی کودکان بی‌سرپرست هستند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران، فرزاد گوهردهی از افرادی که تصمیم به حمایت از کودکان بی‌سرپرست دارند، خواست با مراجعه به مراکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست با دریافت شماره حساب هر تعداد از کودکانی که تصمیم به حمایت از آنها دارند، کمک‌های خود را هر چند کوچک به صورت بانکی واریز کنند.

او با قدردانی از توجه و حمایت خیرین و حامیان ادامه داد: «افراد خیر و نیکوکار که از آنها با نام حامی یاد می‌شود، می‌توانند با تکفل کودکان بی سرپرست، پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند کودک بی‌سرپرست و یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام ‌کنند.»

به گفته گوهردهی برای حمایت از کودکان بی سرپرست و ایتام می‌توان با تکفل کودکان بی‌سرپرست و یتیم، پذیرش سرپرستی ایتام، فرزند‌خواندگی و امین موقت کودکان بی‌سرپرست، حامی آنان شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران تعداد حامیان در خانواده (امداد بگیر) را ۵۰۰ نفر اعلام کرد که ماهیانه ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل چهل میلیون تومان برای حمایت از کودکان واریز می‌کنند.

او همچنین تعداد حامیان در خانه‌ها (مراکز) را ۲۰۰ نفر اعلام کرد که ماهیانه به صورت نقدی و غیرنقدی ۲۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل دویست میلیون تومان پرداخت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار