8200 کودک، فرزند معنوی خانواده‌های مازندرانی هستند

ساری (پانا) - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران اعلام کرد که هشت هزار و 200 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
8200 کودک، فرزند معنوی خانواده‌های مازندرانی هستند

احمد سعادت در گفتگو با پانا با یادآوری اینکه در طرح حامی‌یابی اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد، حامیان با دریافت شماره کارت‌بانکی اختصاصی وجه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، آن دسته از ایتام و فرزندان محسنینی که جدیداً تحت حمایت کمیته امداد درآمده و تاکنون فاقد حامی بوده‌اند و یا افرادی که کمترین مبلغ در هر ماه را دریافت می‌کنند را، مشمول طرح حامی‌یابی برشمرد.

او اعلام کرد که در ماه رمضان امسال یک‌هزار و 191 حامی، حمایت مادی و معنوی هزار و 440 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران ضمن اشاره به تحت حمایت بودن هشت هزار و 200 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین، ادامه داد: «از اول اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون خیران و حامیان دو میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.»

سعادت از مازندرانی‌ها خواست با ارسال عدد 1 به شماره 09119549930 کمک خود به این کودکان را اعلام کنند یا در فضای مجازی به گروه تاجران موفق که لینک آن در گروهای مجازی قرار دارد، بپیوندند و یا از طریق سامانه ekram.emdad.ir ثبت نام کنند.

او یادآوری کرد: نیکوکاران با مراجعه به حوزه اکرام اداره‌های کمیته امداد شهرستان‌ها نیز می‌توانند حامی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار