روند پایدار وضعیت قرمز در خوزستان ؛

شناسایی ۶۲۹ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به گسترش نظام غربالگری کرونا در خوزستان از شناسایی ۶۲۹ بیمار جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۶۲۹ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس  در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی احسان پور بیان کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، با تلاش شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز (۴ لغایت ۵خرداد) تعداد ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

او در ادامه افزود: از مجموع ۶۲۹ بیمار جدید، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۶۲۹ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۱۰۴۸ نفر افزایش یافته است.

احسان پور توضیح داد: در حال حاضر ۷۵۲ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۹۸۳۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

او همچنین با اشاره به آمار جانباختگان عنوان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر برسد.

احسان پور با اشاره به شرایط خاص استان تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است و انتظار میرود که با توجه به شرایط استان و تسریع در قطع زنجیره انتقال، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

این خبر درحال تکمیل شدن است ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار