استاندار تهران: فتح خرمشهر نمونه بارز مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است

تهران (پانا) - استاندار تهران با صدور پیامی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نمونه بارز مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است، بر مقاومت در برابر دشمنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: فتح خرمشهر نمونه بارز مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با صدور پیامی سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر حماسه جاویدان و بی ‌نظیر تاریخ و حکایت‌گر مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی است، حماسه ای که در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت شد تا هشداری برای دشمنان این نظام باشد و بدانند مردم ایران همواره پای آرمان ها خود ایستاده و در این مسیر از هیچ شجاعتی دریغ نمی کنند.

امام راحل درباره فتح خرمشهر فرمودند: فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است، خرمشهر شهر لاله های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای نیز در مورد خرمشهر فرمودند که «حماسه مقاومت و آزادی خرمشهر، حادثه ای بی نظیر در تاریخ جهان است. خرمشهر، به پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران مبدل شده است.

در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران همواره با تاسی از فرمایشات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، در راه دفاع از مام میهن قهرمانانه ایستادگی کرده و هیچ زمان حتی وجبی از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند و در برابر قلدری‌های زورگویانان و دشمنان کوتاه نیامده‌اند.

فتح خرمشهر نمونه ‌ای بارز از حماسه بزرگ مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است و هر چند در زمان آزادسازی خرمشهر خطاب به شهید محمد جهان آرا ندای «ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته» را سر دادیم؛ دیر زمانی نخواهد بود که این ندا در جهان طنین انداز خواهد شد که «حاج قاسم نبودی، قدس آزاد گشته»؛ تا به جهانیان ثابت شود که طبق وعده باری تعالی ظلم و جور پایدار نخواهد بود.

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار