روز قدس روز حیات اسلام است

بوشهر(پانا)_ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را روز جهانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز حیات اسلام عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روز حیات اسلام است

سرهنگ شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به مناسب روز قدس پیامی را صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:
بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ. وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ. وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ. إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» (حج/۴۰)

«همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند آن‌ها گناهی نداشتند جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد صومعه‌ها و کلیسا‌ها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آن‌ها بسیار برده می‌شود سخت ویران می‌شد و قطعاً خدا به کسی که [دین]او را یاری می‌کند یاری می‌دهد چرا که خدا سخت نیرومند شکست‏ ناپذیر است».

رژیم جنایتکار صهیونیستی که با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.

ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه‌های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای، همزاد رژیم اسرائیل بوده و هست و در این میان، آمریکای بدنام نه تنها از هیچ حمایتی در قبال اقدامات این رژیم فروگذار نکرده بلکه هویت ذلت بار خود در برابر صهیونیست‌ها را با طرح‌های ننگینی، چون تغییر پایتختی رژیم اشغالگر قدس و معامله قرن بیش از پیش آشکار نموده است.

امروز به جرأت می‌توان گفت هر اقدام ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه و در کشور‌هایی مثل عراق و سوریه، معطوف به یک اصل و سیاست کلی است و آن حفظ و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و کمک به اجرای نقشه‌های شوم سلطه جویی این رژیم است.

در این شرایط، توجه و اهتمام به تدبیر بی نظیر و آینده نگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در کنار عمل به تاکیدات و توصیه‌های آن امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در قبال مساله فلسطین و قدس شریف، مورد نیاز کشور‌های اسلامی و علاج و راه رهایی از غده سرطانی اسرائیل است.

روز قدس روز ظلم ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است.

روز قدس امسال اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده، محدود شده، اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم رژیم صهیونیستی در جریان است و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش‌های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه‌مند در فضای مجازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار