سرمربی تیم ملی هندبال استعفا کرد

تهران (پانا)- سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با انتشار نامه ای به طور رسمی از سمت خود دراین تیم کناره گیری کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی هندبال استعفا کرد

به گزارش ایرنا، «علیرضا حبیبی» پس از اینکه موضوع جدایی اش از تیم ملی در تازه ترین جلسه کمیته فنی مطرح و بازتاب زیادی داشت با انتشار نامه ای از این تیم خداحافظی کرد و رفت.

وی دراین نامه با اشاره به اینکه تیم ملی را درسال ۱۳۹۸ با وجود مشکلات مالی و اقتصادی فراوان تحویل گرفته بود، آورده است: این مسوولیت را به درخواست رییس جوان، توانمند و جسور و اعضایکمیته فنی فدراسیون برعهده گرفته و تمامی تبعات آن را به رغم اینکه می توانست آینده شغلی ام را به خطربیاندازد، پذیرفتم.

وی ادامه داده است: در این مدت تمام توان و انرژی خود را درراه آماده سازی تیم ملی به کار گرفتم تا وقفه ای در ارائه برنامه های هندبال ایران درعرصه داخلی و بین المللی بوجود نیاید.

این مربی ادامه داده است: فدراسیون هندبال دراین مدت و حد توان خود از من و تیم ملی حمایت کرده و کوتاهی دراین مهم صورت نگرفت تا ما بتوانیم از حیثیت هندبال ایران دفاع کنیم.

وی اضافه کرده است: در جدیدترین جلسه کمیته فنی درباره دلایل ناکامی تیم ملی در مسابقات مختلف بحث و عملکرد آن رقابت ها به دقت کارشناسی شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای کمیته فنی با ماندن من در این تیم مخالفتی نداشتند عنوان کرده است: متاسفانه امکان ادامه همکاری برای بنده مقدور نبوده و این تصمیم رابه اطلاع اعضای کمیته فنی رسانده و رییس فدراسیون را نیز درجریان گذاشتم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرده است کادر جدید تیم ملی در هدایت این تیم ثابت قدم، موفق و پیروز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار