کشف 237 فقره چک پول 500 هزار ریالی جعلی در چاراویماق

خبرگزاری پانا:فرمانده انتظامی چاراویماق از کشف تعداد 237 فقره چک پول 500 هزار ریالی جعلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سهراب شفقی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا عوامل یگان امداد فرماندهی شهرستان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در موقع درخواست مدارک از راننده و سرنشین خودروی فوق متوجه تناقض‌گویی آنها شده و اقدام به بازرسی خودرو کردند.

شفقی گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو تعداد 237 فقره چک پول پانصد هزار ریالی، یک عدد مهر ژلاتینی، یک قبضه قمه، مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و یک عدد پایپ کشف و در بررسی های اولیه مشخص شد که همه چک پول‌ها جعلی هستند.

وی در ادامه افزود: خودروی مذکور توقیف و سرنشینان آن به آگاهی شهرستان دلالت و در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان، راننده خودرو اظهار داشت که چک پول‌ها را از فردی در شهرستان آستارا و هرکدام را به مبلغ هفت هزار تومان خریداری و قصد فروش آنها را در تهران داشته و بقیه مکشوفات مذکور متعلق به خودش است که در این خصوص پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق در ادامه از کشف 2 قبضه سلاح کمری غیرمجاز نیز خبر داد و گفت: از یک دستگاه تویوتا که تحت پوشش حمل احشام فعالیت می‌کرد تعداد دو قبضه اسلحه کمری و مقداری تیر جنگی و مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار