وقتی «گردن کلفت» به فضای مجازی می آید

لاهیجان (پانا) - جمعی از بانوان فعال فرهنگی و هنری شهرستان لاهیجان برای خواندن داستان کوتاه «گردن کلفت» دورهمی مجازی برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
وقتی «گردن کلفت» به فضای مجازی می آید

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در این جمع مجازی، بانوانی از فرهنگ و هنر شهرستان داستان کوتاه "گردن کلفت" اثر عزیز نسین را خوانش کردند.

این فعالیت فرهنگی مجازی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و در آن بانوانی بر آن شدند تا همچنان در دوره همه گیری بیماری کرونا و اجتناب از حضور جمعی در مکان های فرهنگی کتاب خواندن را تشویق کنند.

در این حرکت فرهنگی، نگار نادری، آرزو علی پور، اکرم مهدوی، سامره عاشوری، فروغ شمس، فاطمه علی پرست، نسرین جعفری ، منیژه صفری و فاطمه قنبری زیازی هر یک بخشی از کتاب را خوانش کردند.

مجموعه داستان "گردن کلفت" از "عزیز نسین" نویسنده اهل ترکیه و با ترجمه فارسی "رضا همراه" شامل چندین داستان کوتاه با درون مایه طنز انتقادی و قصه روزگار کج مدار و حکایت دروغ است و داستان های دیگر این مجموعه هم روندی این چنین دارد.

جهت دیدن آثار این نمایشگاه می توانید به آدرس تلگرام @lahijan_farhang_honar و یا صفحه اینستاگرام http://www.instagram.com/bareshfarhangi_lahijan/ مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار