یازدهمین موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره لاهیجان مجوز فعالیت گرفت

رشت (پانا) - یازدهمین موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره لاهیجان با نام "خانه داستان روایت امروز"با اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره لاهیجان مجوز فعالیت گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، موسسه فرهنگی وهنری "خانه داستان روایت امروز "به مدیر مسئولی مریم حجتی سعیدی مدرس دانشگاه به عنوان یازدهمین موسسه فرهنگی و هنری در شهرستان لاهیجان مجوز فعالیت گرفت.

فعالیت های موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره "خانه داستان روایت امروز" بر اساس اساسنامه موسسه، حول محورآموزش و همچنین در زمینه داستان نویسی، نقد کتاب ،ویراستاری، تصحیح متون، کتابداری تخصصی و عمومی، تندخوانی، قصه گویی، نقالی، شعر و نویسندگی است.

این موسسه که پس ازطی نمودن مراحل قانونی و دریافت تایید صلاحیت های لازم توانست به عنوان یازدهمین موسسه فرهنگی وهنری شهرستان لاهیجان مجوز فعالیت را دریافت کند می تواند افقی روشن برای علاقه مندان حوزه شعر و داستان و نویسندگی باشد تا به صورت اصولی و علمی با فرهنگ کتاب، شعر و نویسندگی آشنا شوند.

کلیه علاقه مندان این حوزه برای آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی این موسسه می توانند با شهلا شهابیان یکی از اعضای هیات مدیره به شماره 09112414428 تماس حاصل نمایند.

در حال حاضر 11 موسسه فرهنگی و هنری در شهرستان لاهیجان در حال فعالیت است که از این تعداد 7 موسسه تک منظوره و 4 موسسه چند منظوره می باشد.

موسسه‌ فرهنگی و هنری، مجموعه‌ای از اهداف و عملکردهای مرتبط با هرگونه برنامه‌های فرهنگی و هنری است که به صورت انتفاعی و یا غیر انتفاعی از سوی اشخاص حقیقی و یا حقوقی نظیر دولتی، خصوصی و یا عمومی انجام می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار