نیکبخت: بیانیه گام دوم انقلاب راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است

تهران(پانا)- جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، به منظور تبادل نظر و اتخاد تصمیم جهت پروژه های عملی درس آمادگی دفاعی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: بیانیه گام دوم انقلاب راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، ضمن با اهمیت خواندن درس آمادگی دفاعی تاکید کردند؛ ساماندهی نیروی انسانی باید طوری صورت گیرد؛ تا دبیران علاقه مند به تدریس این درس بپردازند و به نحو احسن دانش آموزان را با اهداف مربوطه آشنا کنند.

نیکبخت گفت:در حال حاضر با عنایت به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا حضور دانش آموزان برای فعالیت های عملی درس آمادگی دفاع مانند حضور در میدان تیر و یا آموزش عملی کار با سلاح میسر نیست؛ بنابراین فرصت مناسبی است که دانش آموزان را به سمت انجام پروژه های پژوهشی با موضوع گام دوم انقلاب هدایت کنیم. در بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ضمن تبیین شرایط کشور در دهه های مختلف کشور از شروع انقلاب اسلامی تا کنون اهداف این انقلاب بزرگ را خطاب به جوانان بیان کردند و نقش جوانان را در تحقق چشم انداز انقلاب بسیار مهم دانسته و با وجود این سند معتبر ما اکنون وظیفه داریم دانش آموزان عزیز را که بعنوان سرمایه اصلی کشور هستند؛ با فرازهای این بیانیه مهم آشنا کنیم و بستر تحقیق و پژوهش را برایشان در این زمینه ایجاد کرده و باید راهنمایی و هدایت توسط دبیران مربوطه راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را برای جوانان تسهیل شود .

مدیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذارانقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) گفت: امسال باید از بستر گسترده فضای مجازی برای گرامیداشت این روز مهم همچون سایر مناسبت ها استفاده کنیم و در این فضا به خوبی از قدس شریف حمایت کرده و دانش آموزان را با اهداف حضرت امام (ره) جهت نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس آشنا کنیم .

نیکبخت با اشاره به اهمیت روز قدس، درباره راهکارهای جایگزین برگزاری راهپیمایی روز قدس در شرایط فعلی، اظهار کرد: برای حفظ سلامت مردم امسال صلاح دانسته شد که راهپیمایی روز قدس در هیچ شهری برگزار نشود و فقط سخنان مقام معظم رهبری به طور زنده از رسانه ملی پخش شود؛ که این امر به خوبی اثبات می‌کند که حفظ سلامت مردم بر همه چیز ارجحیت دارد .

مهدی نیکبخت در پایان به سالروز آزادی خرمشهر اشاره کردند و گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همگانی می باشد و باید نسل آینده را با ایثار و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس آشنا کرد؛ تا بتوانیم روح عزت و سربلندی را در آنها زنده نگه داریم که تنها رمز موفقیت داشتن روحیه عزت، آزادی و اقتدار در مقابل استکبار و زیاده خواهی دشمنان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار