زن میانسال بعد از ۱۸ ساعت در سردخانه زنده شد

تهران (پانا) - این زن میانسال دست کم یک شب در سرد خانه بوده است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
زن میانسال بعد از ۱۸ ساعت در سردخانه زنده شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حوالی ساعت ۱۴ دیروز یک زن میانسال به علت ضعف در علائم حیاتی به بیمارستان خرم آباد انتقال یافت که تلاش پزشکان برای احیاء وی بی نتیجه ماند و با تایید مرک به علت ایست قلبی، به سردخانه منتقل شد.

نکته جالب اینکه صبح امروز که خانواده متوفی برای انتقال جسد به بیمارستان مراجعه کردند در حین تحویل متوجه علائم حیاتی در وی شدند.
با تایید علائم حیاتی در شخص متوفی، بیمار به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد انتقال یافت.

آرش امین، متخصص قلب بیمارستان شهید مدنی خرم آباد گفت: این بیمار پس از انجام موفقیت آمیز عملیات احیاء همچنان تحت درمان است.

همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: یک خانم ۴۲ ساله که به دلیل سکته فوت کرده بود، بعد از ۱۸ ساعت در سردخانه، زنده و به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد منتقل شد.

عبدالرضا شهبازی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: یک خانم ۴۲ ساله بعد از اینکه فوت می‌کند به سردخانه «بهشت رضا» خرم آباد منتقل می‌شود.

وی، عنوان کرد: ظاهراً صبح پزشکی قانونی برای معاینه جسد و صدور جواز دفن مراجعه می‌کند که مشاهده می‌شود این خانم نفس می‌کشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه سپس این خانم را به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد منتقل می‌کنند، گفت: در نهایت تیم پزشکی وارد عمل می‌شوند و این خانم ۴۲ ساله احیا می‌شود.

شهبازی تاکید کرد: در حال حاضر این خانم ۴۲ ساله در اورژانس بیمارستان شهید مدنی بستری است و به حیات خود ادامه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار