ساختمان صنایع دستی شهرستان نمین امسال به بهره برداری می رسد

اردبیل (پانا) - مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین گفت: در نیمه نخست امسال شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان صنایع دستی شهرستان نمین امسال به بهره برداری می رسد

محمد روشنایی‌فرد، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمین در جلسه بررسی پروژه‌های سال ۹۹ نمین اظهار کرد: امسال اولویت اصلی در شهرستان با توجه به تاکیدات انجام شده از سوی مدیرکل میراث فرهنگی استان، تکمیل و بهره برداری از پرو‌ژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا است.

او افزود: بر این اساس طرح‌های مختلف در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اولویت‌بندی شده و براساس پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه‌ها در زمینه تکمیل و بهره‌برداری برخی پروژه‌ها تصمیم‌گیری شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمین از بهره‌برداری از رینگ دوم جاده دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو خبر داد و گفت:‌ هدفگذاری شده تا مسیر برگشت این جاده امسال اجرایی شده و تا پایان سال ۹۹ افتتاح شود.

روشنایی‌فرد بیان کرد:‌ یکی از پرو‌ژه‌هایی که در شهرستان پیشرفت بالای ۸۵ درصدی دارد ساختمان موزه صنایع دستی عنبران است که تا پایان سال تکمیل و بهره برداری می‌شود.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین تصریح کرد: حیاط جنوبی این مجموعه بعد از چندین سال به شکلی مناسب ساماندهی شده و مرمت طبقه بالای این بنا نیز انجام شده است و در نیمه نخست امسال شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین با اشاره به قدمت و شهرت صنایع دستی نمین افزود:‌تلاش و جدیت بر تقویت تولید و حمایت از فعالان در این عرصه با معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار