اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی در مدارس قزوین

قزوین (پانا)- معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین از اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی در مدارس قزوین

حجت الاسلام علی انصاری در اولین جلسه کمیته تولید محتوای الکترونیکی معاونت پرورشی آموزش و پرورش قزوین، عرصه فرهنگی را عرصه ای جهادی توصیف و اظهار کرد: ما در حوزه فضای مجازی نباید از قافله عقب بمانیم و این حوزه یک ظرفیت عظیمی است که باید مورد توجه فعالان فرهنگی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تولید محتوا در شبکه شاد ضرورتی است که این روزها باید مربیان و دانش آموزان به این سمت سوق پیدا کنند، بیان کرد: اعمال خلاقیت در تولیدات برای شبکه شاد برای جذب حداکثری مخاطبان مدنظر مربیان و دانش آموزان قرار گیرد و این تولیدات در همان مسیری باشد که پیش تر ما در حوزه های مختلف نیازسنجی کرده ایم و امروز لزوم تولید محتوا در این حوزه ها بیشتر احساس می شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین، بهره گیری از روش موشن گرافی و اینفوگرافی را یکی از روش های جذاب برای تولید محتوا دانست و گفت: دنیای امروز جوانان، دنیای فیلم و صوت است و ما باید مطابق با این ذائقه آثارمان را تدوین و تنظیم کنیم.

انصاری با تأکید بر اینکه از ظرفیت دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان در جهت تولیدات تصویری استفاده شود، اظهار کرد: کارورزی دانش آموزان به سمت سوژه ها و موضوعات خاص سوق داده شود و کارشناسان از ظرفیت آنان در شبکه شاد استفاده کنند.

این مسئول از برنامه ریزی برای اجرای 300 برنامه برای سال جاری خبر داد و اعلام کرد: بیش از 300 برنامه در قالب 52 سرفصل امسال در حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش قزوین اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار