استفاده از ظرفیت پیشکسوتان صیانت از نیروی انسانی است

تهران (پانا) -عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع شورای پرورشی منطقه 19 اعلام کرد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان، هیچگاه از خاطره ها فراموش نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت پیشکسوتان صیانت از نیروی انسانی است

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع اعضاء شورای پرورشی منطقه 19 حضور یافته بود عنوان کرد: سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان هیچگاه از خاطره ها فراموش نخواهد شد.

کریمی ضمن گرامیداشت این ایام خاطرنشان کرد: نام شهید والامقام جهان آرا چون نگینی درخشان بر پیشانی خرمشهر قهرمان نقش خواهد بست.

وی ضمن قبولی طاعات و عبادات در این ایام بیان کرد: سال دشواری را در پیش رو داریم. کمبود نیرو در حوزه پرورشی بسیار محسوس است و با توجه به آسیب های اجتماعی باید تلاش کنیم از ظرفیت نیروی انسانی استفاده بهینه داشته باشیم.

وی استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و بازنشستگان را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و گفت: باید تلاش و اهتمام جدی داشته باشیم از نیروی انسانی صیانت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تولید محتوا در شهر تهران را بسیار خوب توصیف و اعلام کرد: در تمامی حوزه های پرورشی تولیدات بسیار غنی داشته ایم که جا دارد از همه همکاران خوب در مناطق، مدیران و دانش آموزان تشکر و قدردانی داشته باشیم.

کریمی در مورد ترمیم نیروی انسانی نیز به نکاتی اشاره کرد که یکی از ظرفیت های خوب برای جذب نیروی انسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار