برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرسازمان دانش‌آموزی خوزستان با مربیان پیشکسوت تشکیلاتی

اهواز(پانا) - نشست هم‌اندیشی مدیرسازمان دانش‌آموزی خوزستان و اعضای ستادی با مربیان پیشکسوت تشکیلاتی در خصوص تولید محتوای آموزشی بروز مورد نیاز دانش‌آموزان در محل سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیرسازمان دانش‌آموزی خوزستان با مربیان پیشکسوت تشکیلاتی

محمدرحیم کریمی پیش از ظهر امروزدر این شست ضمن تقدیر از مربیان و دانش آموزانی که اقدام تولید محتوای آموزشی در شبکه شاد کرده بودند افزود:یکی از مهمترین کارهایی که ما در حال برنامه برای تحقق آن هستیم ،نیازسنجی در خصوص تولید محتوای آموزشی کارامد و بروز برای دانش آموزان است.

او در ادامه گفت:تلاش داریم حداقل هفته ای یک کلیپ متناسب با نیازهای دانش آموز و خانواده تهیه کنیم و انتظار داریم ،مربیان پیشکسوت در این زمینه ارتباط بیشتری با سازمان استان داشته باشند.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خودبه تشکیل گروه هم اندیشی و تصمیم سازی با حضور مربیان و پیشکسوتان اشاره کرد و افزود:این گروه که متشکل از مربیان و پیشکسوتان تشکیلاتی است در جهت پپیشبرد اهداف و برنامه های سازمان عمل خواهد کرد و نشستهایی بصورت ماهیانه با آنها نیز برگزار و مصوباتی هم خواهد داشت.

او در ادامه تاکید کرد :سازمان دانش آموزی با آغوش باز آمادگی خود را جهت دریافت نظرات و دیدگاههای مربیان و پیشکسوتان اعلام می دارد و انتظار می رود مربیان عزیز به امر اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرسازمان دانش آموزی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و اصل رعایت پروتکلهای بهداشتی ،به استفاده حداکثری از ظرفیتهای فضای مجازی بویژه تولید محتوادر شبکه شاد نیز تاکید کرد و یاداورشد:توسعه آموزشهای مجازی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر برنامه های ما طی ماههای آینده خواهد بود و کلیه محتوای تولید شده باید رویکرد تربیتی و وفرهنگی و اجتماعی در ان لحاط شده باشد.

در ادامه این نشست مربیان پیشکسوت با استقبال از این برنامه به ارایه آرا و نظرات خود پرداختند و مصوب شد که در ماه آینده اولین نسشت این گروه برگزارشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار