رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرهنگیان منطقه ۲

تهران (پانا)- با توجه به پیامد‌های منفی شیوع همه‌ گیر ویروس کرونا، ازجمله آسیب جدی به معیشت خانواده‌های کم‌ برخوردار و تاکید رهبر معظم انقلاب بر ترویج انفاق و احسان (مواسات وکمک مومنانه)، بسیج دانش آموزی منطقه با همکاری بسیج فرهنگیان و مدارس، در راستای کمک به خانواده های آسیب دیده 250 بسته ارزاق جهت توزیع در بین اقشار کم درآمد آماده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرهنگیان منطقه ۲

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند منطقه و خانواده هایشان در حاشیه شهر "رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه" در این منطقه برگزار شد.

هوشنگ میرشفیعی، مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 در این خصوص گفت: در جامعه با شیوع ویروس کرونا یک همدلی اتفاق افتاد و آن بردن سفره افطار در ماه مبارک رمضان به منازل نیازمندان جامعه بود.

وی افزود: ما شاهد حرکت علوی در جامعه بودیم و ترویج اخلاقیات در میان مردم که از ثمرات این ایام بود.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسین رشیدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانش آموزی، از مدارس مشارکت کننده در این در طرح تشکر کرد و گفت: 250 بسته که با همکاری بسیج دانش آموزی و مدارس جهت خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا تهیه و تدارک دید شده و با حفظ کرامت خانواده ها بین اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام میرلوحی، مدیر مجتمع امام صادق علیه السلام از تولید 120 هزار ماسک توسط این مجتمع آموزشی خبر داد و افزود: این مجتمع در ایام کرونا و با همراهی اولیای دانش آموزان سعی در کمک به اقشار آسیب پذیر را داشته است.

در پایان رزمایش همدلی به صورت نمادین از 2 مدیر مدارس منطقه 2 خانم خدیجه میری مدیر دبیرستان هدی و حجت الاسلام میرلوحی مدیر مجتمع آموزشی امام صادق(ع) تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار