برگزاری شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان منطقه 2

تهران (پانا ) - جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان منطقه2 در راستای روند فعالیت شورای مرکزی انجمن، مدرسین آموزش خانواده و مرکز مشاوره پیوند در خصوص فعالیت های انجام شده در فضای مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان منطقه 2

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه2 شهر تهران، جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان منطقه در راستای روند فعالیت شورای مرکزی انجمن، مدرسین آموزش خانواده و مرکز مشاوره پیونددر خصوص فعالیت های انجام شده در فضای مجازی با حضور اعضای شورا، هوشنگ میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش، حضرتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مفیدی نیا، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 در این جلسه گفت: با شیوع ویروس کرونا پایبندی به اخلاقیات و جلوه های زیبای انسانیت را در جامعه بیشتر شاهد بودیم.

وی افزود: فرزندان سرمایه های الهی هستند و باید در تربیت و امنیت آنها که امانت الهی است،کوشید و باید در اصول تربیتی دقت شود. قلب های الهی یک تکلیف الهی را می پذیرند سرمشق ها سرمشق الهی است. در امر انجمن اولیا و مربیان هر کاری که انجام می دهیم باید در مسیر رضای الهی قرار گیرد تا کارنامه خوبی بگیریم. انجمن اولیا ومربیان، یک عضو آموزش و پرورش هستند اما یک عضو نشسته که باید ایستادگی و ایستادن خود را نشان دهند که این مهم حمایت خانواده ها را می پذیرد. در سبد خانواده ها همه چیز موجود است، بیائیم تربیت را نیز در سبد خانواده ها بگنجانیم.

در ادامه اظهار داشت: بسترهای لازم جهت آموزش مجازی اکنون در کشور فراهم است و معلمین در این حوزه خوب عمل نمودند که رضایت خانواده ها را در پی داشت و انشالله در سال تحصیلی جدید بیشتر در این عرصه آموزش و پرورش خواهد درخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار