حسن ملکی: مسئولیت اصلی من عملیاتی شدن اسناد تحولی آموزش و پرورش است

رئیس جدید سازمان پژوهش: سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش برای تهیه خوراک فکری و فرهنگی دانش‌آموزان کشور است

تهران (پانا) - رئیس تازه منصوب شده سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در مراسم معارفه خود در این سمت عملیاتی کردن اسناد تحولی در آموزش و پرورش را اصلی ترین ماموریت خود در این مسئولیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حسن ملکی: مسئولیت اصلی من عملیاتی شدن اسناد تحولی آموزش و پرورش است

حسن ملکی که از امروز به عنوان رئیس جدید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش منصوب شد در مراسم معارفه خود بیان کرد: «همکاران بصیر و قوی و کارشناس در همه بخش‌ها به ما کمک می‌کنند تا این بار سنگین را برداریم و به اهداف تدریجی و نسبی خود برسیم.»

وی با تشکر از ذوعلم رئیس پیشین سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: «ذوعلم با دلسوزی تمام در اینجا تلاش می‌کرد. بهرحال بازنشستگی امری قانونی است و گاه قانون مانع از تداوم همکاری می‌شود.»

ملکی درباره مسئولیت خود به عنوان رئیس جدید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: «امروز کرامت را از کریم اهل بیت و شهادت را از حضرت علی علیه السلام به وام می‌گیرم و می‌گویم برنامه درسی ما باید کریمانه پیام شهادت را دنبال کند. وزیر از ما می‌خواهد حرف‌های کلی را به عمل تبدیل کنیم. اگر مباحث نظری به مباحث عملی و قابل اجرا تبدیل نشود بی فایده است. سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش برای تهیه خوراک فکری و فرهنگی دانش‌آموزان کشور است. امروز همه غذاهای فکری اینجا پخته می‌شود و این مکان قرارگاه تعلیم و تربیت است.»

وی اشاره کرد: «من ماموریت اصلی خود را عملیاتی شدن اسناد تحولی آموزش و پرورش می‌دانم و در همین محضر متعهد می‌شوم این ماموریت را از فردا شروع کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار