«حسن ملکی» جانشین «ذوعلم» شد

ذوعلم: خواهان کمک برای تامین کتاب درسی برای خانواده‌های محروم هستیم تا مبادا دانش‌آموزی به این دلیل از تعلیم باز بماند

تهران (پانا) - حسن ملکی قائم مقام رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در مراسمی باحضور وزیر آموزش و پرورش رسما به عنوان رئیس جدید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
«حسن ملکی» جانشین «ذوعلم» شد

مراسم تکریم و معارفه حجت‌السلام علی ذوعلم و حسن ملکی روسای پیشین و جدید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ در سالن اجتماعات این سازمان در حال برگزاری است.

حسن ملکی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی بود که به عنوان معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خدمت می‌کرد بعد از دوره‌ای ذوعلم او را به عنوان قائم مقام رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب کرده بود.

ذوعلم رئیس بازنشسته سازمان در سخنان کوتاهی درباره دوران مسئولیت خود در سازمان پژوهش گفت: «هنوز سازمان پژوهش نیازمند گام‌های اساسی در تغییر و تحول است. ما این روزها دیدیم که دستگاه تعلیم و تربیت چه ظرفیت‌هایی برای تغییر و تحول دارد. این تکریم متعلق به این سازمان، رسالت آن و جهت گیری‌های تحولی آن است.»

وی درباره ملکی گفت: «آقای دکتر به عنوان مشاور و این اواخر قائم مقام سازمان نقش مهمی در سازمان ایفا کرد. از وزیر محترم آقای حاجی میرزایی هم تشکر می‌کنم که با این بازنشستگی موافقت کرد.»

ذوعلم درباره سال‌های مسئولیت خود در سازمان پژوهش گفت: «خوشبختانه در بستر هم اندیشی، گفت‌وگو و مباحثه ما به کاستی‌ها پی بردیم. امروز طراحی و تولید بسته‌های آموزشی شکل گرفته است. مطالباتی که از آموزش و پرورش در قالب کتاب درسی و بسته آموزشی و برنامه ریزی درسی وجود دارد که انتظارات به‌حقی است. فاصله ما با سطح مطلوب هنوز زیاد است. بخش بیشتر راه باقی مانده و کارهای بسیاری است که انجام نشده که انشالله آقای ملکی این راه را ادامه خواهند داد.»

وی در پایان گفت: «امروز از نظر شاخص پایه کتاب‌های درسی عقب نیستیم، نظام توزیع کتاب‌های درسی با یک قدم به جلو انجام شده است. همچنین خواهان کمک برای تامین کتاب درسی برای خانواده‌های محروم هستیم تا مبادا دانش‌آموزی به این دلیل از تعلیم باز بماند. امیدوارم دوستان گام دوم در مسیر تحول را فراموش نکنند و من هم در صورت نیاز در کنار دوستان خواهم بود. امیدوارم سازمان پژوهش سازمانی در تراز جمهوری اسلامی باشد تا در کنار سایر بخشها رسالت خود را به انجام برساند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار