بازدید کارشناس سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از یک مدرسه دولتی منطقه 8

تهران (پانا) - حسین پژاوند، کارشناس سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه محبوبه دربانی، مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه 8 از دبیرستان دخترانه قدس بازدید و از عملکرد بالازاده، مدیر دبیرستان در آماده سازی مدرسه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کارشناس سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران  از یک مدرسه دولتی منطقه 8

به گزارش اداره اموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به مصوبه کمیته ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه 1399 حسین پژاوند، کارشناس سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه محبوبه دربانی، مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه 8 از دبیرستان دخترانه قدس بازدید کرد و از عملکرد بالازاده مدیر دبیرستان در آماده سازی مدرسه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

این آموزشگاه، طبق دستورالعمل های ارسالی جهت حضور دانش آموزان بازمانده از آموزش مجازی و همکاران جهت رفع اشکال دروس، آماده سازی شده و طبق دستورالعمل واحد بهداشت، ضدعفونی گشته است. علاوه بر این، کلاسها نیز برای حضور دانش آموزان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی آماده شده است.

در همه مدارس اداره آموزش و پرورش منطقه 8، دانش آموزان و همکاران در بدو ورود مورد سنجش دمای بدن قرار می گیرند و دستها و کف کفشها ضدعفونی می شود و از ماسک و دستکش در زمان حضور در مدرسه استفاده می کنند.

در خاتمه پژاوند ضمن ابراز خرسندی از عملکرد قابل تحسین واحد بهداشت و سلامت منطقه 8، برای تمامی مردم عزیز و مسلمان ایران و جهان آرزوی تندرستی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار