مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

سند تحول، زبان مشترک مدیران در آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت سند تحول بنیادین، زبان مشترک مدیران در آموزش و پرورش است و برنامه های عملیاتی باید مبتنی بر سند تدوین شود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول، زبان مشترک مدیران در آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علیمراد کرمی در نشست شورای هماهنگی و اجرای سند تحول استان با بیان اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است، اظهار کرد: برنامه های عملیاتی باید مطابق این سند و با هدف تحقق ساحت های شش گانه ی تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی؛ تربیت اقتصادی و حرفه­ای؛ تربیت علمی و فناوری؛ تربیت اجتماعی و سیاسی؛ تربیت زیستی و بدنی و تربیت زیبایی‌شناختی و هنری باشد.

وی سند تحول بنیادین را زبان مشترک همه مدیران از وزارت متبوع تا مدرسه دانست و تصریح کرد: اجرای هرگونه برنامه و فعالیت مغایر با اهداف سند پذیرفته نیست و تنها شرط تخصیص اعتبار، هماهنگی و همراستایی برنامه ها بر اساس سند تحول است.

وی با تشریح فرایند تدوین برنامه عملیاتی آموزش و پرورش برای سال 1399 خاطرنشان کرد: حوزه ها و دوایر داخلی با هماهنگی واحدهای ستادی در وزارتخانه، سهم استانی خود در برنامه ها تعیین کنند.

کرمی ادامه داد: پس از تعیین سهم استانی، با تشکیل کارگروه های تخصصی و بهره گیری از خرد جمعی، برنامه عملیاتی تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه زمینه ثبت فعالیت های نوآورانه و خلاقانه ی استانی در تدوین برنامه عملیاتی وجود دارد، عنوان کرد: پس از ابلاغ هرگونه برنامه، اجرای هر نوع فعالیت خارج از برنامه ممنوع است.

ویدر پایان با تاکید بر ضرورت وجود پیوست رسانه ای در تدوین برنامه گفت: همه واحدها باید با هماهنگی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی پیوست رسانه ای را تنظیم و تهیه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار