جلسه کارگروه تخصصی تدوین برنامه سال ۹۹ آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_جلسه کار گروه تخصصی تدوین برنامه سال ۹۹ بر اساس سند تحول بنیادین با حضور نمایندگان کار گروه های تخصصی تدوین برنامه حوزه ها و دوایر اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه تخصصی تدوین برنامه سال ۹۹ آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

در این جلسه کبری حسامی دبیر شورای هماهنگی و اجرای سند تحول آموزش و پرورش استان بوشهر فرایند چگونگی تدوین برنامه ۹۹ استان را متناظر برنامه ابلاغی وزرات آموزش و پرورش تشریح نمود . و مقرر شد که حوزه ها و دوایر برای تعیین سهم استانی خود در برنامه ها با حوزه های فرادست خود در ستاد هماهنگی لازم را داشته باشند و بعد از تشکیل کارگروه های تخصصی حوزه ها و بهره گیری از خرد جمعی نسبت به تدوین برنامه اقدام نمایند .
تاکید گردید در وزرات آموزش و پرورش یک زبان مشترک داریم و آن عملیاتی کردن اهداف سند تحول است و طبق دستور مدیر کل استان علیمراد کرمی اجرای هر گونه برنامه و فعالیت مغایر با اهداف سند پذیرفته نیست و تنها شرط تخصیص اعتبار هماهنگی و هم راستایی برنامه ها بر اساس سند تحول می باشد .
همچنین مقرر شد که هر آنچه لازم است در ستون فعالیت ها به عنوان فعالیت های استانی در راستای هدف عملیاتی مربوطه اضافه گردد و پس از آن از ابلاغ هرگونه برنامه و فعالیت خارج از برنامه تدوین شده خودداری گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار